Contact
Gratis advies op maat
Wij stellen graag een advies op maat samen voor jouw bedrijf of organisatie. We zouden het fijn vinden als je alvast antwoord kunt geven op een aantal vragen, zodat wij het advies zo goed mogelijk op jouw bedrijfssituatie toe kunnen spitsen:
Bedankt voor het insturen! We sturen je binnen twee werkdagen een inlog, waarmee je het persoonlijke advies kunt bekijken.
Neem contact op met ons
Als je hieronder je gegevens achterlaat, nemen we op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Adresgegevens
Veelgestelde vragen
Al vanaf 30 gebruikers per dag kunnen wij een Grab &Co bij jouw bedrijf realiseren. Groeit het aantal gebruikers? Dan groeit Grab &Co snel en makkelijk met het bedrijf mee dankzij de diverse elementen die je aan de Grab &Co toe kunt voegen.
Dat is afhankelijk van de opstelling, het assortiment en de extra services die je kiest. Daarnaast speelt de eventuele bijdrage van het bedrijf aan de lunch van de medewerkers een rol. Hoe hoger de bijdrage aan de lunch, hoe hoger het maandbedrag.
Binnen 4 weken kan jouw Grab &Co geïnstalleerd en klaar voor gebruik zijn. Dit kan zo snel doordat alle elementen stekkerklaar worden geleverd en er dus geen verbouwing nodig is.
Alles wat we nodig hebben zijn stopcontacten, meerdere stroomgroepen en een LAN- verbinding.
Absoluut. Bestaande faciliteiten kunnen we gewoon in jouw Grab &Co integreren. Het instapmodel heeft bewust geen magnetron en koffiemachine, omdat veel bedrijven dit zelf al hebben staan. Zo kunnen we de kosten laag houden.
Bij de zelfbedieningskassa kunnen de medewerkers hun producten zelf afrekenen. Ze selecteren de producten op het scherm en betalen middels PIN of de Grab &Co-app. Het is ook mogelijk om de lunch volledig gratis te verstrekken door de werkgever waardoor het kassasysteem alleen gebruik wordt voor de registratie.
Grab &Co is 24/7 beschikbaar. Jij bepaalt zelf op welke tijden medewerkers toegang hebben tot de Grab &Co. Ook voor overwerksituaties of nachtdiensten is onze Grab &Co de ideale oplossing.
Grab &Co is een samenwerking tussen Coop, online boodschappenleverancier Telesuper (onderdeel van Coop) en cateraar Leo – Love Good Food. Daarom kun je jouw Grab &Co vullen met verse artikelen van de cateraar en/of voordelige retailproducten. Meer weten over het assortiment? Klik dan hier.
De t.h.t-datum (tenminste houdbaar tot) verschilt per product. De producten uit het ‘Verser dan Vers’-assortiment hebben logischerwijs een kortere t.h.t. (maximaal 5 dagen) dan de retailproducten uit het ‘Gewoon Goed’-assortiment. Uiteraard staat de t.h.t. op alle producten duidelijk aangegeven.
Ons voorraadbeheer verloopt volledig geautomatiseerd. Het kassasysteem bestelt producten die zijn afgerekend automatisch bij. Ervaring leert dat het aanbod van de Grab &Co binnen drie weken aansluit op de vraag. Wil je hier meer over weten? Neem dan gerust contact met ons op.
Als je jouw Grab &Co wilt laten bevoorraden met soep en/of grilled sandwiches, dan kunnen wij hiervoor de benodigde magnetron en/of contactgrill leveren. Dan kunnen medewerkers zelf de soep of sandwich opwarmen.
De Grab &Co-producten worden standaard twee keer per week geleverd. In overleg kunnen we de frequentie opschroeven, afhankelijk van de grootte en het aantal gebruikers van de Grab &Co.
Leveringen worden voor 12 uur bezorgd. Het is mogelijk om hier een tijdsvenster van 2 uur aan te hangen.
Wij verzorgen het onderhoud (inspectie en montage) van de koelkasten en apparaten. Als een koeling of ander apparaat stuk gaat, dan garanderen wij het probleem binnen vier uur opgelost te hebben. Het schoonmaken en bijvullen van de koelkast bieden wij ook aan, maar rekenen wij als extra service. Deze service kunnen we vanaf 50 lunchgebruikers per dag aanbieden. Onder de 50 lunchgebruikers per dag zal het vullen, schoonmaken en bestellen door de klant zelf verzorgd dienen te worden.
Het bijvullen van de Grab &Co kost weinig tijd en zou door een medewerker van je bedrijf kunnen worden opgepakt. Hierdoor kunnen we de kosten laag houden. Wij kunnen het ook voor je doen, maar daar zijn extra kosten aan verbonden. Deze service kunnen we vanaf 50 lunchgebruikers per dag aanbieden.
Wij hebben diverse aanvullende services. Zo kunnen wij de koffieautomaten bijhouden, een digitale receptiedienst leveren of de volledige pantry verzorgen. Kijk hier bij stap 4 voor een compleet overzicht van onze aanvullende services.
Diefstal is helaas niet uit te sluiten. Daarom hebben we in de exploitatiebegroting een klein percentage opgenomen voor diefstal. Goed om hierbij in het achterhoofd te houden, is dat deze kosten niet opwegen tegen de kosten die je wint met onze voordelige onbemande formule.
Grab &Co is onbemand, de producten worden hygiënisch verpakt geleverd en betalen gaat contactloos. Ook fijn: omdat Grab &Co 24/7 beschikbaar is, kan het gebruik worden gespreid. Dat maakt het voor medewerkers een stuk makkelijker om afstand te houden.
Het bijdragen aan een circulaire economie staat bij ons hoog op de prioriteitenlijst. Vanaf het verpakken van onze verse producten tot aan het logistieke proces proberen wij zo duurzaam mogelijk te werken. Lees hier hoe we dat precies doen.